Kızlar gelişimde 31. haftada takılı kaldık resmen şuan 35. haftadayız ama 3 haftalık gerilik var son üç muayenede 31. hafta ile uyumlu çıkıyor kilosu 1850 yarın kendi doktoruma gidicem bugün devlet hastanesinde ciğer geliştirici iğne önerdiler biraz da korkuttular kalbi durur felan diye bakalım kendi doktorum duruma ne diyecek beslenmemde hiçbir sıkıntı yok aklınıza gelen her şeyi yiyorum bebekte de hiçbir sıkıntı yok bu durumu aşan var mı çok merak ediyorum ❓