Kızlar uzun olucak ama Dr karın çevresi gelişim geriliği var dediğinde çok okuyup merak etmiştim bilgi amacli yazıyorum 🫶 ben 29. Haftada gittim Dr dediki 3 hafta gerilik var falan sonra sordum beslenmem önemli mi vitamin kullanmıyorum daha önceki Dr hiç vitamin vermedi demir kullaniyodum o da bitti 2 haftadır dedim birde grip olmuştum etkiler mi diye özellikle sordum kendisi beslenmeyle alakası yok dedi vitamin vermedi ilgiliydi ama sadece beklicez falan dedi bir test falan yapmadı yoğun bakım ünitesi olan hastaneye git falan dedi çok ağladım o gün çünkü yapılacak bir şey yok gibi konuştu sonra ben forumları okudum herkes beslenme yazmış dikkat ettim 1 hafta kadar falan bol bol ceviz kasar tahin pekmez yumurta meyve yedim sonra farklı bir doktora gittim bir öneri sayendinde mehtap Derelioğluna fiyat olarak çok fazla bilginiz olsun orda 10 gün gerilik olduğunu söyledi sadece ve merak etme çok önemli değil 10 gün kadar olan dedi kan ve idrar testi yaptı tekrar kontrole gidicem hatta testlerin çıktı aradı kendisi vitamin eksikligim varmış baya onun dışında testlerin normal tansiyon takibi yapıyoruz belki plesantadan kaynaklıdır diye o da normal vitamin eksiklerin çok olduğundan dolayı bu durum dedi zaten grip geçirdiğimi ve demir ilacımı bir ara kullanmadığımi ona da söyledim ve tabiki de bunlarla alakalı bir durum da olabilir dedi beslenmen dikkat et kontrolde farklı bir durum olmazsa vitamin takviyesi yapalım başka sorun yok dedi çok ilgili bir doktor gerçekten genetik hastalıkları bile soruyo içime su serpti kendisi demek istediğim şu vitamininize dikkat edin ve güzel beslenin ben hangi doktora gittiysem özel ve devlet fark etmiyo ikisine de gittim vitamin veren olmadı kullanmadığımi söylediğim halde mehtap habim hemen OMEGA ve d vitamini verdi demir zaten kullanıyorum kontrolde tekrar vitamin güncellemesi yapicaz 32 haftalık oldum inşallah sağlıkli zamanında bir bebisimiz olur hepmizin sıkmayın canınızı 🫶