sedakiz Bizimde 10 haftalıkken ense kalınlığının 3.3 olduğunu söylediler. Başka bir doktora daha gittik oda aynı şeyi söyledi en güzeli fetal dna yaptırmak dedi içinizin rahat olması için. Fetal dna yaptırdık her şey normal geldi. Daha sonra ki muayenede ölçümde her şey çok normal çıktı. İçinizi ferah tutun bazen yanlış ölçüm erken hafta olması her şey olabilir. Bir doktora daha görünün içiniz rahat etmezse de fetal dna yaptırın. Dua edin bol bol bir sıkıntı çıkmayacaktır.