_-7_- ya bende endişelendim 1 senedir aynı boyutları aslında ama yinede insan korkuyor bide hamile olunca kaygı artıyor. Çok sık farenjit oluyorum çürükler var dişimde ondan sanırım doktor inmesini bekleme kalıcı halde kalabilir dedi senelik bakıyorum bakalım