Arkadaşlar merhaba 17 haftalıkken bebeğimin kalp atışlarının durduğunu öğrendik ve malesef kürtajla gebeliğim sonlandı. Patolojiye araştırılması için parça göndermiştik bugün sonuçlanmış, doktor bebekte bazı anomalilerin tespit edildiğini ve devam etseydi sağlıksız bir bebek olarak dünyaya geleceğini söyledi. Daha önce böyle bir şey yaşamış olan var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻