Seymalar senden en azından kültür almışlar..benden onu bile almadan hiç bakmadan direk sirke tedavisi demişti doktorum. Sonra gevmeynce fitil verdi..o geçirdi ama tekrar başladı. Ömrümde olmadım enfeksiyon ama gebelikte kurtulamadm 3 ay falan oluyor çekeli. İlişki sırasında yanma, klitoriste kaşıntı ve yeşil sürekli bir akıntı mevcut. Sirke kaşıntıyı alıyor ama asla hastalığı geçirmiyor. Akıntıdan rahatsız olmuyorsanız isterseniz sirke tedavisini doktorunuza sorablranz. Onu yaptiktan sonra ksinti gidiyor funku. Ha bı de hindistan cevizi yağı kaşıntıyı şıp diye kesiyor bende. Belki sizde de işe yarar. Kulodunuza bir de nioli yağı damlatın. O enfeksiyonu önlemeye destek. Onun harici ben de çaresizim. Bitmeyen bir çile gibi. Akıntı vs neyse de ilişkiye girmemek gerekiyor bu biraz beni üzüyor ve bebek için erken doğum riski taşıması endişeye düşürüyor. Yoksa 1 ay sonra zaten bebiş yavaştan gelecek ve enfeksiyon vajina phi normale döneceği için geçer ama bebeği etkilemesin diye bitisn diye uğraşıyorum.