kuzuuuu36 Kızlar 21 haftalığız dün şiddetli bacak ağrım başladı damarlarım kopuyor sanki ayağa kalkınca yürüyemiyorum normal mi ya sizde yaşıyor musunuz
Merve-metin kuzuuuu36 evet normal canım doktoruna söyle magnezyum başlatır haftan ilerledikçe bacak ağrısı kramp daha yoğun hissedeceksin magnezyum hafifletiyor ağrıyı hiç değilse
Annelikmghb kuzuuuu36 sade soda kabak cekirdegi öneririm onlarin faydasini cok gördüm 37 haftadayim cok şükür o problem kalmadi.
kuzuuuu36 Merve-metin başladım aslında içiyordum dün de doktorumu aradım Efermag verdi ama yok yani basamıyorum üstüne çok fenayım🥺 erken başladı bizimki
Merve-metin kuzuuuu36 ayy çok geçmiş olsun benimde o haftalarda başlamıştı sanırım kramplarım şuan 29+5 geceleri 3-4 kere krampa uyanıyorum maalesef magnezyumda kullanıyorum ama işe yaramıyor sadece kramptan sonra oluşan ağrı olmuyor bende onda işe yarıyor gibi
kuzuuuu36 Annelikmghb soda içmeye başladım kabak çekirdeğini bilmiyordum hemen alacağım teşekkür ederim 🥲