beysenyil Benim ilk başta göğsüm yara olduğu için elektirikli pompa kullanamadım 🥹ilk etapta manuel kullandım.Hastane çantasına bebiş için 4 tane 10lu takım aldım 2 tane de boydan tulum aldım ev uzaktı git gel yapmayalım ne olacağı belli olmaz diye . Bi tane kalın battaniye aldım emzik , biberon ,bezini bolca aldım yanıma ben pamuk tercih etmedim ıslak mendil .Kendim için 3tane pijama 3ünüde giydim insan terliyor ediyor değiştiriliyor yani ,depend +pamuklu orkidlerden koymuştum.Kayısı hoşafı ,kahve granül olandan aldım.Göğüs pedi lazım oldu onu da koymuştum .Benim göğüs ucum olmadığı için silikon uçsuz emziremedim ama bunlar sonradan alındı tabi eşim aldı getirdi.Saydıklarım dışında başka bişey koymadım lazım da olmadı açıkçası bunlar bize yetti ☺️ emzirme yastığı işime yaradı baya onun sayesinde rahat emzirdim iyi ki götürdüm dediğim kesinlikle bu olur 😌