Rumeysaecriin Kızlar merhaba.. Ben bu forumdan çok faydalandım ve herkese cevapları için çok teşekkür ederim. Bugün itibariyle 15+5 haftalık gebeyim. 28 yaşındayım ve Ağustos ayında hamile kaldım, geç döllenme yaşadım. Bebeğimin ilk cinsiyetini acile gittiğim devlet hastanesinde ultrason görüntüsünde erkek olarak görmüştüm sonra kendi özel doktorum tahmin için erken olduğunu ama erkek hissettiğini söylemişti ve geçen gün yine acil şehir hastanesine gittim kızımızın uslu uslu yattığını söyledi ve ben bugün artık netleşmek için kendi doktoruma gittim direk pipiyi gördük yüzde yüz olarak 😅 Sırasıyla tüm ultrasonları yüklüyorum. Herkesin gönlünde olanın nasip olmasını dilerim ♥️🙏🏻
babyiscoming_ Rumeysaecriin ultrasona göre yorumlayacak olsak bende kız derdim kesinlikle 😄 sağlıkla gelsin minik prens 🩵
ftmkucuk Rumeysaecriin gerçekten inanılmaz. Nub teorisini çürüttünüz😅 gerçekten kafa yapısı nubu dümdüz hep 3 çizgi var. Sadece kesesi uzun fasulye gibi. Onun dışında gerçekten nuba göre kız. Darısı başıma banada dua eder misin bir prensesim var bir de prensim olsun doktor bizimde 11 de nuba göre kıza benzetti ama ben erkek hissediyorum ☺️ umarım gönlümdeki olur🫶
Prensess33 Rumeysaecriin dördüncü fotodan çok belli oluyor aşırı tatlı mı tatlı bı bebeğiniz olacak suratı bal yanak maşallah 💙😎😂😂
GirlandBoy_Mom Rumeysaecriin senin babişko çok tatlı çıkmış yaa maşallah😍allahım banada bi tane oğlan nasip etsin inşallah bi kızım var bakalım ne olacak bebiş öncelik sağlıklı olsunda gerisi Rabbime kalmış🤲
Rumeysaecriin babyiscoming_ değil mi? 3 çizgi dolu çoğu fotoda 😅 Ama bugün pipili birisi çıktı karşıma 😂🥹
Rumeysaecriin ftmkucuk ben kız duymaya hazırlamıştım kendimi çok şaşırdım 😅 Dualarım seninle canım kalbinden geçeni nasip etsin Allah’ım 🙏🏻 11 hafta inan ki çok erken o haftalarda aslında aynı oluyor çıkıntı tamam tahmin vs yapılabilir ama kız demeyi tercih ediyor doktorlar bunu kendinden duydum doktorumun ☺️ Haberlerini bekliyorum ♥️♥️
Rumeysaecriin ftmkucuk bu arada @staRmama tarafından atılan liste ve kese olayı tuttu bende cidden ikisi erkek gösteriyor ☺️
Rumeysaecriin Prensess33 aşkımm çok teşekkür ederim 💙 Hahah aynen dimi kız suratı var ama benim kızımın yanaklarıda tombul tombul 😂
ftmkucuk Rumeysaecriin inşallah canım benim 2-3 hafta sonra gidicem netleşir o zaman mutlaka haber edicem☺️
staRmama Rumeysaecriin balım kese olayı pek doğru değil benim oğlumun aynı gün çekilen usgleri biri yuvarlak biri fasülye. O şekil alabilen bir şey açı farkı da olunca o yüzden öyle duruyor
Rumeysaecriin GirlandBoy_Mom oy canım benim Allah gönlünden geçeni hakkında hayırlı eylesin benim öyle oldu gerçekten çok şükür Allah’a 🙏🏻♥️
Gebeee Kızlar banada bir kız bir erkek dendi bir ultrason var elimde ama bacak arasımı pnuda bilmiyorum yprum yaparmısınız tecrübelerine göre
Hhh03 Rumeysaecriin sağlıkla kucağnız alın💙 doktor bize ilk önce kız hissediyorum dedi sonra fetal dna yaptırdık erkek çıktı ama değer az olarak gözüktü bazen böyle oluyomuş şansıma 😳bugün perinotolojiye gittim 14+5 m buarada kız gibi dedi sonra durdu durdu % 90 erkek dedi 🤭 yarın tekrar kendi doktoruma gidicem bakalım ne diycek şaşırdım kaldım
Rumeysaecriin Hhh03 teşekkürler kuzum genetik test erkek çıkmış daha ne olsun 😅 Pipi karmaşası çok garip ya doktoruma kordon olabilir mi dedim bana güldü onu ayırt edemeyecek olsak neden doktor olduk dedi aslında düşününce bacak arası görünce bizde anlardık gerçekten cinsiyeti önemli olan o kordonu pipiyi ayırt etmek bence senin de ballı bir oğluş olacak 😍♥️
danla2711 Rumeysaecriin merhabaa banada doktorum %80 erkek dedi devletteki doktorda erkeğe benziyor ama pipide olabilir kordonda diyip buna benzer bir pipi fotoğrafı verdi ama bizimkisi biraz daha ince ve uzun😂 bende dalga geçtim küçücük bebeğin bacağı kadar pipisi mi olur falan dedim ama benziyor da😂😂 kafayı yiyeceğim en sonunda şuan 16+0 ız
GirlandBoy_Mom Rumeysaecriin rica ederim canım benim Allah’ım herkesden gönlünden geçeni versin inşallah 🤲😍
Hhh03 Rumeysaecriin herşey bi yana sağlıklı sıhhatli olsunlar inşallah kuzum ya🤲🏻 biri öyle biri öyle deyince hep bi ikilimde kalıyoruz 🤭 fetal dnanın böyleside şansa bana denk geldi😅😅