Akseec TugceOrak sabah pozitif cikarsa gitcem valla. Esimin 24 unde dogumgunu ona erken dogumgunu hediyesi vercem insallah ya dua et bana hamislerin duasi tutar 🥹🤲🏻🌸🩷
TugceOrak Akseec ederim ederim etmez miyim ♥️ Pozitif çıkacak testin ben çok eminim. Dikkatli ol ağır kaldırma vs dikkat et sen
Ssnm10 Akseec sonuç çıktığında yaz inan ki ben de akşam yaptım zaten daha yenidid beta bile düşük çıkar hani kese vardı gittiğimde
adatuna Ben kendi tecrübelerime istinaden yorum yapıcam; yumurtlamadan 12 gün sonra bu testte ben daha bariz bir şekilde çift çizgi görmüştüm. Siz 13 gün olmuş diyorsunuz bana negatif gibi geldi ama isterseniz kan verin umarım vardır
Akseec Ssnm10 vallahi moralim cok bozuldu insallah dedigin gibidir canimm insallah sabahi bekleyecegim mecbur azda olsa umutlandim insallah basima yikilmaz🥹🤲🏻
TugceOrak Ayseee34 en erkeni reglime 4 gün kala öğrenmiştim. Şimdi gebeliğimde regle 1 hafta kala her gün yaptım ama anca 2 gün kala pozitif görmüştüm ☺️
Akseec TugceOrak canim benim test negatif korktugun basima geldi dun ku test bpzuktu kesin. Halâ dolapta duruyo hatta kopkoyu olmus😀 elendim
Aysenur_6101 Akseec bence güzel düşünelim bence hamilesin umarım hamilesindir kalbinden geçen olur 🌸🙏🏻
Mamiko_2020 Akseec bence gebelik var 😊idrar geçişi olduğu için en son orda yoğunlaşmış bana göre,inşallah olumlu sonuç alırsınız 🥰
Hizliveofkeli Akseec bu çok net bir pozitif. Kurumayla falan da alakası yok. Tebrik ediyorum. 40-50 çıkar muhtemelen beta.
Akseec Aysenur_6101 renk dagilimi olmus sol tarafta canim ondan biraz suphelendim hatta direkt negatif dedim ama cizgide belirgin kafayi yicem🤯
Aysenur_6101 Akseec olsun kötüyü çağırma Allahın izniyle olmuş bence. Ben mesela o kadar test yaptım hiç çizgi görmedim ne kurutma çizgisi oldu ne yalancı pozitif 🥹
Akseec Aysenur_6101 valla o yalanci pozitifler benim canimi o kadar yakti ki keske bende gormeseydim 🥹 insallah dedigin gibidir canim Allah isteyen hicbi anne adayinin kucagini bos birakmasin 😔🩷🤲🏻