Kızlar ben 26 Kasım da doktora gitmiştim rahatsız olduğum için beta 1.62 çıkmıştı bana hamile olmadığımı söylediler ve ilaç kullandım. Adetim 3 aralıktaydı o gün adet olmadım ve evde test yaptım pozitif çıktı. İki gün sonra kan testinde beta 618 çıktı. Olabilir yani yükselebilir bence