HazelSeren danla2711 benımde ilk oğlum kerem ondan uyumlu diye karan düşündük ama emreyle pek uyduramadım eşimde emre istiyor çağan ve karan arasında kaldım
danla2711 Feyzoss yağızıda çok beğeniyorum🥰gerçekten güzel adı gibi yaşasın inşallah yağız bir delikanlı olsun🥰
HazelSeren danla2711 öylede gelde bunu eşe anlat ben sadece karan olsun dedim illa emre de koyucak nasıl olacak bılmıyorum😀
danla2711 av0kado evet anlamıda çok güzel 🥰kurandada suresi var anlamıda kuşluk vakti sabah vakti gün doğumu olarak geçiyor
danla2711 HazelSeren 😂hahah benim eşimde normalde inattır ama bu konuda pek bir fikri yok sadece beğenmediğine beğenmedim diyor 😂