Herkese merhaba 6 haftalık gebeyim sabah doktor muayenesine gittim bir sorun olmadığı söylenmişti. Şuan 1 damla çok açık kahverengi leke geldi ama devamı gelmedi sizce bir sorun olabilir mi normal bir durum mu? Daha önceki haftalarda hiç lekenme vs olmamıştı