Eminekcmz Bugün kontrolden geldik . Çok şükür bebeğimiz haftamızla uyumlu . Fetal DNA testiyle zaten erkek olduğunu öğrenmiştik. Doktor ultrasonda pipisini gösterdi 😅 iki kilo aldım . D vitaminim 17 . Çok düşük dedi doktor.
Melek38_ Eminekcmz bizde 15+1den merhaba 👋🏻☺️ bizimde kontrolümüz 2 hafta sonra. Maalesef benimde en son gittigimde d vitamini düşüktü. Halbuki hamileligin başında tamdı. Demekki nr yapsal
Eminekcmz Melek38_ ocean markasının D3 K2 sine başladım . Çünkü iki hafta içinde bebişin büyümesi hızlanacak dedi depoların dolu olması önemliymiş. Hatta demirim iyi olmasına rağmen demir ilacı verdi . Lazm olacakmis