Pinar0711 Alış-verişe kaçıncı haftadan başladınız acaba. Bir kızım var 2 ci gebeliğim. Sanki hiç doğurmamışım gibi her şeyi unutmuşum
zeynosileannis Pinar0711 20 de başladım şimdi 33 olcak sadece kıyafetler tamam başka hiçbir şey almadık daha 😂
yeni_anne2 Pinar0711 27 haftalik olduk 3.4 ay yetecek kıyafet aldım yaza denk geliyor boyuna kilosuna göre alıcam hediye olarak da baya gelicek besik bebek arabası kuvvet araç gereç hepsini aldım bebek deterjanı kaldı onu da alıcam bu hafta 😊🌸
Naazli Pinar0711 ilk gebeliğimde 17. Haftada başlamıştım alışverişe. İlk başta büyük eşyalarını halletmiştim. Bunda daha 12 haftalık. Bakalım cinsiyeti öğrenirsek inşallah başlarım ufak ufak
Pinar0711 zeynosileannis bende diger şeyler ilkinden kalma zaten) sadece kiyafet alırım. İlki kız şimdi oğlan olucak İnşəAllah birde ilki kış aylarındaydı ikinci yaz olur
Pinar0711 yeni_anne2 siz yazdıkca hatırlıyorum. Ben 30 cu haftadan sonra almışdım. Demişdim o zamanlar geçmek bilmez Alış-verişle baş katayım) sağlıkla gelsin bebişler💕❤️❤️