Merhaba sevgili anneler, 33 haftalik doğum yaptım 1750 gr doğdu bebeğim. Şu an 37 haftalik 2500 gr civarı. 23 gün küvezde kaldı 10 gündür yanımda. Memeyi tutuyor ama 1 2 çekip bırakıyor. Siz ne zaman emzirebildiniz ya da neler yaptınız emzirmek için. Aksi gibi 1 haftadır düzenli sağım yapamadım sütüm de azaldı neler yapabilirim sizce.