gizemtas54 5 haftalık hamileyim, çok bulantım var tatlı tuzlu hiç birşey yemek istemiyorum su bile midemi bulandırıyor, kusmam yok ama bir anda iştahsızlık başladı normal mi? Yumurta, ekmek hani hiç birşey yiyemiyorum önerilerinizi bekliyorum😔
dem34 gizemtas54 çok normal ben de öyleydim İlk 3 ay çok çektim geçecek inşallah merak etme salatalık soğuk süt kraker bunları iyi gelir belki dene istersen
SunaKzl gizemtas54 bende öyleyim canm senı bzıım gıbı çeken anlar prılamla bırazcık dındı bak dındı bıtmedı gece yatmadan 2 adet ıcıyorum sabah safrayı kusuyorum gündüz dıger prılamsız günlere göre daha Iyıyım yazdır hemen kullan
Arzu1616 gizemtas54 7+3 hamileyim Aynısı bende var su bile içsem kusmam geliyor midem bulanıyor maalesef 3 ay çekeceğiz bunları mide bulantısı ilacı yazdı Doktor akşama onu kullanmaya başlayacağım
gizemtas54 dem34 inşallah çok teşekkür ederim, ama çubuk vs.bebeğe besin olarak yaramaz diye korkuyorum😕
dem34 gizemtas54 rica ederim şu an ilk zamanlar ya mide bulantısını hafifletir diye dedim bebeğe zaten bir faydası yok ama şu an bebek kilo almıyor 3 aydan sonra almaya başlıyor