

Eşim uygun olanı alalım diyor iyidir diyor ama birinin kapak kısmı hepsi suntalam diğerinin kapakları mdf kaplama falan benimde öbürü içime siniyor ama sonra düşünüyorum gerek var mı o kadar paraya diye ama öbürü güzel gelmezse bide diye düşünüyorum çok kararsız kaldım