Beni bilen bilir sanırım. 2 tane kaybım var 9 haftalıkken kalpleri durdu. Şimdi tekrar hamileyim ve 8+5 olduk. Mide bulantım kusmam çok şiddetliydi süreklide idrara çıkardım ama 2 gündür rahatım. Midem az bulanıyor karnıma belime ağrılar gidiyor. Kendimi de hamile gibi hissedemiyorum. Stres korku içindeyim yine kaybedersem kötü haberler alırsam diye. Normalde 10 haftalıkken doktora gidecektim ama içim rahatlasın diye yarına randevu aldım. Lütfen dua edin bu bebeğimi sağlıkla kucağıma alayım yarın o güzel kalp atışını duyayım🥺🥺