nergishanim canım ben NBB ürünlerini beğeniyorum cidden kaliteli oluyor ben 1 tane emzirme atleti 1 tane emzirme sütyeni aldım NBB markasının daha kullanmadım ama ben normalde de atlet ve çamaşır olarak hep aynı markayı kullanıyorum hiç sorun yaşamadım doğumdan sonra da yaşayacağımı düşünmüyorum aynı zamanda alırken normalde giydiğin sütyen bedeninden 1 beden büyük al bana NBB çalışanı o şekilde tavsiye etti