Nessee34 Kızlar 16+5 de özel hastanede doktorum erkek dedi. Bugun 3’lü taramaya gittim doktor baktıgında kız dedı şimdi hangısı doğru ayrıntılıya kadar ogrenemıcem sanırım 😂😂