Kızlar acile gittim adetin geciktimi diye sordu doktor evet dedim beta bakmışmıdir anlamadım kan aldılar ama sonucu nasıl öğrenebilirim barkodu çektim fotosunu ama bakınca eski sonuçlar çıkıyor sanki yasa doktor benden tam kan istemiş ne alaka anlamadım ya tarihi 12.10.24 yazıyor bilen varmi