beyzatrl Kızlar park yataklarınızı ne zaman kurup hazır hale getirdiniz ben 34. Haftadayım ama nevresimlerini geçirip hazırlasam mı kararsız kaldım
aslaninannesi7 beyzatrl 33 haftalık hamileyim dün hallettim valla ne olur ne olmaz diye. Zaten herşey yıkanıp ütülenince kolay oluyor. Az kaldı zaten geçe kalmamak lazım
Merve-metin beyzatrl ben pazar günü aldım park yatağı alır almaz hemen kurdum uyku setini aldım o gün sadece uyku setini yıkadım ütüleyip serecem şuan 29+5 hamileyim haftaya sermiş olurum kıyafetlerini de yıkayacam bebeğin herşey hazır olarak beklesin diye düşündüm
1mutluAnneee1 beyzatrl bende aynı haftadayım oğlum oldugu ıcın som haftalar kurarız ıcıne girer çünkü😂
beyzatrl aslaninannesi7 benimde yıkayıp ütülendi sadece sermekte kararsız kalmıştım teşekkür ederim 🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Alparslannn4837 Yataklar kolay kuruluyo ya ben şuan 32 oldu valla haftaya gün için gidicem doktora ona göre kurucam şuan erken tozlanir diye düşünüyorum iki 3 haftaya temizlik yatak kıyafet yıkama işini bitiririm sonra dogururum diye düşünüyorum inşallah :)
beyzatrl Alparslannn4837 siz yine de yıkama işini sona bırakmayın zorlanırsınız gerçi son haftalarda bi enerji geliyor nedense 😂😂