Ufak bir kutlama yapmak istedim eşimin ve benim 1. Derece ailem ile birlikte. Benim ailem pek hoşlanmıyor böyle şeylerden ama eşimin çok isteği üzerine böyle bir şeye karar verdim. Abartmamak kaydı ile evde ufak bir şey yapmaya karar verdik fakat süsleme tarzında mı yapsam yoksa pasta mı yaptırıp geçiştirsem diye karar veremedim. Siz neler yaptınız ?