uzumlu_kekim4 evet o da olabilir, bu ilk gebelıgınız sanırım onun da etkısı oluyor , ben de ılk bebegımı tüp bebek tedavısıyle kucagıma aldım endıselerınızı o kadar iyi anlıyorum kiii…
- Ye hamıleyım bu dogal yollarla oldu ve tecrubeli olmamında etksıyle bır cok konuya daha sakin yaklasıyorum ama 1. De hıc oyle degıldım maalesef