iremakdeniz yaaa duygulandım nice seneleriniz olsun canım bende hep videolar gördükce allahım bize de nasip et derdim , bak ne anlatıcam, 6 aydır deniyoduk ümidim bitmişti. Bi hafta önce hamile oldugumu bilmiyorum tabi. Arkadasımla avm ye gittik x ray cihazından gecesim gelmedi güvenlik burdan geçin dedi bende hamileyim dedim ve ordan gecmedim. Hiç umudum yoktu. Hatta cok sigara içiyorum diye arkadasım o gün içime doguyo sen bence hamilesin sigarayı az iç dedi ve bi hafta sonrasında hamile oldugumu ögrendim hep diyodum yeni yıl hediyesi olarak bu ay tutsa ne güzel olur falan öyle oldu dicegim o ki gönlünü ferah tut o his bence içine doguyor yani bende öyle oldu. Bide her ay aşırı üstüne düserdim her allahın günü gece bile nöbetci eczane bulur test alırdım bu ay olmazsa 2 3 ay ara verelim yoruldum ümitsizlikten dedigim an oldu insallah sanada nasip olcak güzel arkadasım inanıyorum🥹🥰🙏🏻🙏🏻❤️