Adet gecikmesi yaşıyorum bu ay geçen ay 3 kasımda oldum henüz daha regl olmadim dün test yaptım silik çıktı bu sabah tekrar yaptım yöne silik çıktı hafif görünümlu dün çektiğimi yuklemistim kaset teste birsey çıkmıyor erken gebelik testinde çıkıyor az önce lavaboya gittim kendimi sildiğimde hafif pembe birsey geldi ama daha birsey regl dair hicbirsey anlamadım kan vermelimiyim sizce artık