BTop benim 2 düşüğüm oldu, araştırmaya girdim genetik amh hsg çekildi hepsini yaptım ama amh düşük tü, doktorum da amh ye göre ya aşılama yada tüp bebek dedi, ama hiç bilmiyorum tabi internetten bakıyorum ama, bilen biriyle konuşmak fikir almak başka,, zor bi süreç mi acaba? Nasıl ilerliyor fikrim yok,