Mms ben 12.haftaya kadar bulantıdan ölüp 12.haftadan sonra birde hergün kusmaya başlamıştım prilamda içsem işe yaramıyordu 20.haftamdayım şimdi prilam içince çok iyiyim çok şükür sizinde benimki gibi olmuş büyük ihtimalle okudum birkaç kişinin daha böyle 3.aydan sonra bulantısı artıp sonra geçmiş birkaç haftaya düzelirsiniz inşallah ❤️🩹❤️🩹