Ocl Merhaba arkadaşlar 34 haftalık hamileyim sabahtan beri ara ara rahmime alttan bıçak saplanır gibi ağrı giriyor. Baskı da hissediyorum. Korkulacak bir şey mi doğumu böyle başlayan var mı daha erken olduğu için endişelendim.
Dimple7 Ocl selam, ben 33+0im, gunde 1 kez bicak saplanmasi bana da oluyor, agri arada sirada. Bence onemli olan sıklığı, baska belirti yoksa normaldir, dogum sancisi belden gelen bi agri diye biliyorum
edasaribek 34+3 oldum bendede aynisi var canim nst de sanci cikmiyor bebek bas asagi benim ben ondandir diye dusundum cok baski yapiyor