Sendenbanakalan Kızlar sabhta post paylaşmıştım saglık ocagına gittim kan testi icin verdim geldim bnde kahve tonu adet öncesi gibi gelmeye başladı şuan anlam veremiyorum 18 gün oldu sayyıyorum erken mi yoksa üstüne görme mi ya