minikelebek_ Kızlar benim bat 11 en son şüphelendiğim için ayın 2 sinde kan testi vermiştim 0.85 çıkmıştı bugün tekrar kan vericem eğer varsa çıkar dimi
minikelebek_ Elis27 2 kere test yaptım silik çıkıyor sonradan belirginleşiyor heveslendim ama emin değilim  
Masalceylan minikelebek_ aritmedse dün bende yaptım bariz çizgi vardı kan verdim negatif kan verin direk testlere umut bağlamak çok kötü bence
minikelebek_ Elis27 kullandığım test artimed erken gebelik testi yorumlardada çok gördüm yalancı pozitif çıkarıyor diye 2-3 kere yaptım hep bu silik sonucu verdi bat yarın ama kaset test yapınca hiç silik bile çıkmıyordu kan verdim şimdi bekliyorum
Elis27 minikelebek_ artimed e evet güvenmeyin gebelik olmasa dahi pozitif çıkarıyor hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
minikelebek_ anneeolmkkk negatif çıktı anlamadım hiç bişey ama bütün belirtilerim var belim ağrıyor kasıklarım ağrıyor göğsüm ağrıyor adetken hiç böyle olmam ben
minikelebek_ Masalceylan iki testtede pozitif çıkmıştı kan verdim negatif adet günüm yarın çok moralim bozuldu
Serya3 minikelebek_ bazen yalancı gebelik belirtisi oluyormus ben çok emindim ya ama maalesef 3 gün gecikince geldi🥺
Tutar13 minikelebek_ canım burda okadar cok post okuyorumki adete 2 gun kala gidip kanda negatif cıkıp adetten 10 gun sonra pozitife donen oyuzden adtin gecikmesini bekle öyle kan ver birdaha allahtan umut kesilmez 🌸
minikelebek_ Tutar13 umarım öyle olur ya gerçekten 🥺 1 kürtajım var 9 eylülde beneğimin kalbi durmuştu
minikelebek_  Kızlar adet gecikmemin 2.günü prodoctor test yaptım, 2 gün önce kan verdiğimde 0.85 çıkmıştı pozitife dönmüş olma ihtimali varmı
Sumeyyerkan38 minikelebek_ testte gayet pozitif canim ya sen tekrar kan ver bende verdim yarım saat önce inşallah ikimizde hamileyimdir🤞💙
minikelebek_ Sumeyyerkan38 adetime 3-4 gün kala artimed test yapmıştım pozitif çıkmıştı kan verdim negatif çıktı,bugün adet gecikmemin 2.günü prodoctor yaptım bu sefer umarım doğru sonuç alırım