Kasmanı gerektirecek bir şey yok bazıları ilk aydan başlatıyor bazıları başlatmıyor benim ilk doktorun istememişti ikinci doktorum başlayabilirsiniz demişti sadece tedbir amaçlı ilk ay istemiyorlar olursa oluyor ve hiç bir şey de olmuyor zaten hayatımız risk değil mi %50 olasılıkla yaşıyoruz kasma o yüzden