Mrrrrrv Başına gelen var mı acaba dr kan akışı kalbi iyi olduğunu söyledi 2 hafta sonra kontrole gidicem
Alone Mrrrrrv ah canım bu ara o kadar çok denk geliyorum ki bu gerilik konusuna. Bizde de var aynı durum. Ama bende gebelik zehirlenmesi sebepli olduğu için maalesef aradaki fark kapanmadı hatta daha da açıldı. O yüzden ya 36 ya da 37. Haftada yani şu günlerde doğum yapacağım. Hala 2 kilo anca minik yavrum ama o çok güçlü bir kız iyi olacak inanıyorum 🤲🏻 sende yavruna güven büyüyüp gelecek annesinin kollarına
Mrrrrrv Baby_B karın çevresi geri dedi beslenmeme dikkat etmemi söyledi aslında sağlıklı yiyecekler yiyordum ama öğünlerim azdı geç kalktığım için bu yüzden olabilir mi acaba
Baby_B Mrrrrrv sık sık az az yemek gerekiyor Muz,kabak cekirdegi,muz ceviz,et,tavuk,balik,yogurt,süt,peynir ile beslenirseniz iyi olur🥰Bizde 25+3 deyiz Karin genisligi 1-2 hafta önde gidiyor cok sukur Beslenmenizi düzenleyince haftasini yakalar🥰
edasaribek Benimde ayniydi ama ben yemek yiyemiyordum oglum cok yaramaz yemek yapmaya yapsamda yemeğe vaktim olmuyordu biraz dikkat ettm suan haftasinj yakaladi 34+3 olduk sukur haftasinda ilerliyor
edasaribek Mrrrrrv bulgur tarzi seyler patatesli yemekler ama ekmek az yedim kendim az kilo aldim bebis almis oldu sabahlari peynir tahin pehmez meyve olarak muz avakado cilek kiraz geceleri de acikinca elma falan yedim gunde 1 kere soda bol su