nurulaynn yok cnaım benim kanamam 200 lerde iken başladı. Dış gebelikte betan, normal gebelik gibi artar. Ama kese dışarda gelişir. Kürtaj gerekir. Başka doktora git kesinlikle. Bana da ilk gittiğim, aç isen hemen operasyona alalım dedi. Eşim müsaade etmedi hatta tartıştı. Başka doktora gittik. Kanaman kendiliğinden başlar bekle dedi. Ve o gün başladı. Regl kanaması gibiydi sadece ağrılıydı biraz. Ben kekik suyu yapıp içtim 2-3 defa. Sonra da 3-4 gün sabah Akiam soğan suyu kaynattım içtim. 2.günden itibaren. Yani kürtaj olacak bir betan kesinlikle yok. Başka doktora git kesinlikle