7 Aralık cumartesi günü 5A kalite embriyo transferi oldum cumartesi başladım ilaçlarımı duphaston progesteron 200 mg folik asıt ve demir ilacı kullanıyorum dün (pazartesi günü) idrar sonrası 1 dakikalık sızlama başladı ve sık sık çıkıyorum saatte 4 kere felan ve pembe bir leke geliyor doktorumla görüştüm normal dedi bendeki bulgular böylesizlerde süreç nasıl ilerliyor