Sevimaltnn Kızlar beta değerimi çarşamba günü 122 ile öğrendim pazartesi günü dün 1365 oldugunu öğrendim ama tam bilmiyorum nasıl oluyor artış normalmi kese ne zaman gözüküyor perşembe gününe randevu aldım sizce keseyi görebilirmiyim
Denizlina09 Sevimaltnn biraz kese için sınır değerlerde göredebilirsin görmeyedebilirsin. Dayanabilirsen 2 gün daha dayan
Sevimaltnn Denizlina09 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız umarım kaç haftalıkken gördün bu değeri canım