Lolli inşallah hamileyizdir ya
Kızlar bat 16 sizce var mı olsaydı daha belirgin olmazdıydı 2 gün kaldı
Var bence canım benim de aşırı silik hem de çok aşırı
Lolli bat 17
Lolli kan verdin mi peki
Sna1244 benim biraz travmatik. Adetim tamamen geçince gidip vericem canım
Sna1244 sen ne zaman vereceksin
Lolli valla benim de öyle gidip kan veremedim bir düşüğüm var 2 ay önce o yüzden korkuyorum
Sna1244 ben de iki kimyasal bir dış gebelik
Lolli geçmiş olsun kuzum yakın zamanda hayırla nasip olsun inşallah 🙏
Sna1244 sağol canım sana da inşallah hepimiz için güzel olsun güzel haberler alalım
Lolli sağol kuzum
Birde kuruma çizgisi suya tutunca gidiyor değil mi
Sna1244 bunu hiç bilmiyorum ya 😟