Leyli_gul Kızlar sabah pijamam iç açmalarım ıslak uyandım Dilimin ucu uyuştu,koyu kahve yeşil çalan bir akıntım oluyor suyla beraber geldi baya yoğun ama hasta bezini batırdı yani şuan öyle sancım yok neden olabilir doktor dün baktı
Leyli_gul Bebekonunannesi Nişanım da geldi büyük ihtimal çünkü dün doktor 3. Kez çatı muayenesi yaptı ama daha koyu renk bu anlamadım
elifd123455 Yeşil ya da kahverengi akıntı mekonyum yani çocuğun kakasını yaptığına işaret diye biliyorum vakit kaybetmeden doktorunuza gidin 🌸
Leyli_gul elifd123455 Bende ondan korkuyorum ama değilse de doktor biraz değişik o yüzden gitmekte istemiyorum hemen
elifd123455 Leyli_gul ilk doğumumda suyum gelmişti doktorun ilk sorduğu şey rengi şeffaf mı? yeşil kahve akıntın hiç oldu mu? bence gidin Allah korusun kaka yaptıklarında nabızları hemen düşüyor, doktorunuzu arayın durumunuzu anlatın bence zaten hemen gel diyecektir.
Aysezey Leyli_gul boşverin doktorun değişikliğini zaten suratlarının asıklığından hiç bişey sormadan öğrenemeden geliyoruz. Şuan sağlığınz herkesten önemli. Normal bişey yaşamıyosunz belliki en azından bi hemşireye ebeye sorun ama gidin bence 🙏🏻 çok geçmiş olsun