Irem198 Benim arkadaşım evde test yapmış pozitif çıkmıştı sonra hastaneye gidip kan veriyor negatif çıkıyor ondan sonra başka bir doktora kontrol amaçlı gidiyor doktor rahmin kalınlaştığını ve adet olacağını söylüyor ondan sonra adet olmuyor tekrardan başka bir doktora gidiyor hamile olduğunu öğreniyor Hani herkesin gebeliği farklı herkesin gebeliği farklı ilerliyor o yüzden olabilir de olmayabilir de ama dilerim inşallah kalbinize bir bebek sevinci yaşatsın Allah