Kubra001111 ben de bugün tam 12+0. Bana da omega-3 içeren multivit, d vit, magnezyum, folik asit verdi. Bulantılar için prilam kullanıyorum. bazen o kadar çok şey kullanıyormuşum gibi geliyor ki. Ama demir vermedi ya multivitin içerisinde var. Herkese demir veriyorlar sanki kafama takıldı benim de