DisiiUltraa Elaylama ben 1-2 ay öncesine kadar öyleydim, kalbim hızlı çarpıyordu , ayaklarımın altından da ateş çıkacak zannediyordum fenalaşıyordum, bir süre sonra geçiyor ama sancı falan değil hormonlar yapıyor ☺️ Korkulacak birşey değil
shtngstr Mscolak 38+5im hiç-bir şeyim yok 😂 38+1de ne açıklık vardı ne sanci nst hep 10 15ti suyum normal hiç belirti yok gelmeyecek galiba kızım 🤷♀️😂
Caglaaa Mscolak 39+0 bende aynı 2 haftadır 2 cm açıklık ve kahve rengi leke ile geziyorum hala tık yok 😊
Mscolak Caglaaa benimde çatı kontrolümden sonra doktorum kahverengi lekelenme yaptı bugün yok ama yarın bakalım nolcak kimisi diyor bir günde açılır kimi diyor bi hafta sürer doktor yürüyüş yap dedi sabah akşam fırsat buldukça yürüyüş yapıyorum 😁😁🙈
Mscolak Hayal-umut aynen hayırlısıyla gelseler beklemekten 😂sıkıldım çalışan biri olunca evde durmak resmen boşluk içindeyim
Hayal-umut Mscolak bende çok skldim artk hareket edememekten uyuyamamaktan ruh gibi gezmekten. Eşim.bile artk doğmuck mi ne zaman doğacak diye sabursizlanmaya başladi
Mscolak Elaylama aynen normalde elim ayağım buz gibi olurdu ama bir haftadır terliywrek uyanıyorum bende sancı diye düşünüyorum
deletedmom947 Mscolak bana da 1 Şubat diyordu tam günü o zaman doluyor 40+0 oluyor yani. 41i beklemez umarım🙄
Mscolak Kızlar bugün kontrol gittim tekrardan 3cm acılmam hala kanala girmiş sancım yok ama doktorum 40. Haftalık olunca suni sancı ile Doğuma alacak Pazartesi’ye kadar ufaklık gelmek istemezse Pazartesi allah nasip ederse kavuşuyoruz 😊☺️
anneoluyormm Mscolak biz de 39+1 olduk oglumdan tık yok dün cati muayenesi ooldum ne incelme ne açılma yok. Kanala da girmemiş. Sancı en fazla 40 cikiyor son 1 hafta kaldı gunun dolmasına bakalım kim ilk önce dogurack :)
Mscolak anneoluyormm 😬😬🥰hafi bakalım benim 60 kadar çıktı sancı ama ben bi acı agrı hissetmedim ya buraya yazalım dün gece uyutmadı benimki bugün de acayip sessizdi insan korkuyor 😑😑kanala girdiği için mi acaba hareketlerin azalması