Hanımlar, eşimle aramda kan uyuşmazlığı çıktı ve indirekt coombs testi yaptırdık pozitif çıktı, sabahtan beri ağlıyorum aranızda bu sorunu yaşayan var mı pozitif çıkan , ne yapmam gerek bilmiyorum doktorum perinatoloji doktoruna yönlendirdi. Bebeğim sağlıklı doğacak mı