Dkkddk suyunuz fazla ise şeker olabilir..bir hafta boyunca açlık tokluk ölçtüm evde normal çıktı. Bir hafta sonunda suyuna tekrar baaktilar normale dönmüştü. Şekeri kacirdigim dönemdi o yüzden suyum fazlalasmisto. Şimdi normal abartmadan besleniyorm yine , tatlı meyve de yiyorm ama abartmiyorm. Sizde de şeker vs olablr. Ölçüm aleti alip evde olcum.yapabilirisniz. Su fazlalığı erken doğum sebebidir. Dikkat edin.