Geçen ay bi tanıdığım tam 40. Haftayı doldurduğu gün doktora gitti artık suni verelim dedi doktor çocuğu riske atmayalım . O da o kadar çok kendi sancısı olmasını istiyordu biraz ağlayarak geldi eve ve ertesi güne yatışı ayarlandı . Aradan 2,3 saat geçti ve kendi sancısı gelmeye başladı . İnşallah şeninde yarına kadar kendi sancın gelir . Gelmese de korkma rabbim su gibi doğum nasip etsin