Ess35 Önümüzdeki ay izmirden tasinacagim, hastane ve doktor arastiriyorum devam edebileceğim ,12 haftalık hamileyim
Aslidlk Ess35 çocuk takibi olarak güzel bir hastane doğum tecrübem yok ama imkanınız varsa şehir hastanesi öneririm yarım saat kadar uzaklıkta
Edaanurr Ess35 merhaba özel bir hastanede ilk doğumumu yapmıstım sımdı bana doğum yaptıran doktorumun arkadası oraya atandı kerem tetik eskısehırde oturuyorum ama doğuma kerem tetike gelecegım cok güzel ilgilendi ve doğum yaptıgım doktor önerdiği için içim cok rahatladı
rabia4235 Ben de üçüncü hamileliğim ve kontrole oraya gidiyorum doğumu orada yapmayı düşünüyorum özgür Taylana gidiyorum
zuleyha_62 rabia4235 bende Özgür beye gidiyorum 39. Haftadayım doğum konusunda hastane nasıl merak ediyorum