Melekk_1 34 haftalık hamileyim. En son gidişim de ya bebek 3 böbrekli ya da sol böbreği biraz büyük pozisyondan dolayı tam göremedi yaşayan var mı aranızda? Bir sorun teşkil etmeyeceğini söyledi ama yine de takıldı kafama..