İlk gebeliğim..kasılma ve sancı nasıl birsey. Sancı nasıl ayırt ediliyor acaba. Normalde bağırsak rahatsızlığım olduğu için sürekli karın bölgemden sancılanırım o yüzden yıllardır karın ve kasık bölgesindeki sancılara alışık olduğum için çoğu zaman önemsemiyorum. Doğum sancısıyla nasıl ayırt edebilirim o anki sancı nasıl bişey ve kasılma dediğiniz tam olarak nedir