ezgiztatar Herkese merhabalar anneler. 32 haftalık hamileyim. Dün gece itibari ile rahmimde, belimde, bacaklarımda ağrılar basladı. Rahmimde ki ağrı adet ağrısı gibi. Şuan yurtdısındayım doktor kontrolüne gidemiyorum. Bu haftalarda bu ağrılar normal mi?
Tazeanne123456 ezgiztatar vücut yavaş yavaş kendini doğuma hazırlıyor bende 32. Haftadayım böyle belime kuyruk sokumuma ağrılar giriyor dinlenince geçiyor kaşlarımız yavaş yavaş gevşiyor normal bir durum
Aysayss ezgiztatar merhaba bende 32+5 yeyim serkülajlıyım yorulunca ve ayakta kalınca bendede ağrılar oluyor doktor normal dedi cumartesi kontrolüm vardı . Doğum tarihinde 3 Şubat dedi serkülajlı olduğum için sezeryan dedi fakat o hafta 40. Haftaya geliyor sezeryan için 40 hafta geç değil mi tereddüt ediyorum şuan
Eco12 @ezgiztatar selam aynı şey bende de başladı .Hatta endişelenmiştim .Cuma kontrol var ama herkes normal diyo kanama ,su vs olmadığı sürece sıkıntı yok demek ki .Bu haftalarda birden ağrı yüklenince insan korkuyo tabii