Denizemir Selam kızlar ben ilk doğum hikayemi anlatayım size... 37+6 falanım o gün temizlik yaptım doğum yaklaştı diye gece ablamı aradım ablacım sen kaçıncı haftada nasıl doğuma gittin diye.. çünkü doktor aile genetiğinin aynı olabileceğini anne ve ablayla benzer doğum hikayelerinin olduğunu söylemişti. Ablamda 37 nin sonu gibi suyum gelerek gittim iki doğumumda da dedi bende aman hazırlıklı olayım bugünlerde dedim sonra yatağa girdim biraz sonra suyum geldi!!! Hemen eşimi uyandırdım gülerek suyum geldi hadi hastaneye dedim eşim çok korkuyo ama ben gülüyorum😊 neyse gittik hemen açılmaya baktılar yok😏 beni odaya aldılar beklicez açılman yok dediler tabi ben ilk doktoru görünce normal doğum istiyorum sakın sezeryana almayın dedim gece 12 gibi gittim sabaha kadar bende tık yok ama suyumda fena bi şekilde geliyo bende sabaha kadar dua ettim sabah oldu açılma 3 santim baktılar olacağı yok bebekde susuz kaldı içerde suni sancı verildi ama bende yine tık yok çok hafif hafif oluyo bi gece boyunca yan oda da bir anneyi doğurtmaya çalışıyolardı anne öyle çok bağırıyordu ki bağırmaktan doğuramadı sabaha kadar doktorlar da kızım bağırarak doğuramazsın ıkınman lazım diyorlardı anladım ki doğum yapmak iyi ıkınmayla oluyodu kendimi buna hazırladım... daha sonra beni nst ye bağladılar bebeğim susuz kalduğı için kalp ritmi bozulmuş açılmamda 7 santim olmuştu hadi doğuma dediler öğlen 12 gibi suni sancı verdiler 13 45 de sadece iki ıkınmayla hemen doğum yaptım hiç bağırmadım bile öyle oldu bitti çok güzeldi😍